2 kwietnia 2015

Sport is a health ! ♥

                                                                   Hejka !
Wczoraj zaczeła mi się przerwa świąteczna więc mam kilka dni żeby odpocząć , spędzić czas z rodziną i nabrać sił na powrót do szkoły. Chciałabym zrobić kilka zdjęć w jakimś fajnym miejscu ale nie mam do tego warunków ponieważ nikt nie chce mi robić zdjęć a poza tym nikt nie umie obsługiwać mojego aparatu. Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć dosyć niewyraźnych ale są nawet okej. Ostatnio lepiej z moim samopoczuciem ponieważ zaczełam spotykać się z moimi przyjaciółmi na orliku a także grać w piłkę nożną i siatkówkę.Muszę przyznać że bardzo poprawiła mi się kondycja aczykolwiek wcześniej jakikolwiek wysiłek mnie męczył a dzisiaj dumnie mogę powiedzieć że dużo biegam i nie mam zakwasów. Wakacje już niedługo a wiąże się z tym koniec roku który osobiście mnie przeraża ponieważ moje oceny nie są najlepsze. Mogłabym poprawić matematykę i fizykę której od początku nie rozumiem. Ale dosyć mojego marudzenia lecę pomagać mamie w przygotowaniach do świąt !! A wszystkim wam życzę zdrowych,pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych

                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz