11 kwietnia 2015

Soon summer ♥

                                                       Heeei !
Możecie być za mnie dumni, bo nareszcie mam jakieś znośne zdjęcia na których nie widać w tle mojego domu ( Brawa dla mnie !!). Fotki zrobiła mi moja koleżanka Weronika swoim mało-profesionalnym sprzętem.
Teraz możecie mówić na mnie kujonek. Ostatnio mam nowe okulary co w komplecie z moim aparatem ortodontycznym przypomina typowego kujonka.
10 kwietnia wchodzi film Szybcy i wściekli 7 tak długo na niego czekałam no i nareszcie jest !! Koniecznie muszę się wybrać do kina w ten weekend. A wy idziecie na Szybcy&Wściekli 7 ??

                                                                  
buty- Nike air force // jeansy - Cropp // t-shirt - Pepco // parka - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz