5 grudnia 2014

Winter :(


                                  
Hejoo !
Zima nadchodzi wielkimi krokami a ja nadal pamiętam pierwszy dzień wakacji .
Mam teraz wiele sprawdzianów najwięcej z przedmiotów ścisłych , z którymi ja humanistka nie radzę sobie za dobrze . Muszę przyznać że w tym roku Zima jest bardzo brzydka , ale mam nadzieję
że to się poprawi i niedługo spadnie trochę śniegu .
Ze względu na to że Mikołajki wypadają w Sobotę moja klasa postanowiła urządzić je w
Poniedziałek . Wy tez macie tak że przez całą noc nie śpicie bo chcecie dowiedzieć się co dostaniecie.
Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć które zrobiła mi moja BFF Weronika ( Pozdro dla niej ) .

3 komentarze:

  1. Hej!
    Bardzo fajna kurtka ;)
    U mnie pojawił się już post związany ze szkolnymi mikołajkami, bardzo serdecznie zapraszam. Też zaczynam z blogowaniem i też jestem z woj. lubelskiego :D:D:D
    lady--claire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo fajny blog :) Kto ci robił design bloga ? Bo jest naprawdę bardzo ładny ♥

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog ! Ja też mam Mikołajki klasowe w Poniedziałek

    OdpowiedzUsuń