6 grudnia 2014

Co dostałam na Mikołajki ?

      Czeeeść !
Miałam dzisiaj wielki dylemat , napisać posta książkowego czy o tym co dostałam na Mikołajki . No więc
jak sami widzicie wybrałam ta drugą opcję , a post książkowy ukaże się najprawdopodobniej jutro .
W mojej rodzinie jest taki zwyczaj że prezenty kupuje się za 50 zł .
Ja nigdy nie mogę wtedy zasnąć bo jestem mega ciekawa co dostanę . Czy tylko ja tak mam ?
Niestety w tym roku byłam bardzo zmęczona bo założyli mi aparat ortodontyczny i bolą mnie strasznie zęby .
No więc nawet nie zauważyłam kiedy przyszedł "Mikołaj " i dał mi prezent .
A były to śliczne , szare wełniane rękawiczki . Są naprawdę ciepłe a do tego w środku
jest taki jakby puch .
Potrzebowałam także jakiś spodni na W-F . Ja nie lubię nosić dresów więc najlepszym wyjściem
były legginsy .
Dostałam takie czarne ze złotymi suwakami i skórzanym materiałem po bokach .
Jeśli chodzi o moje klasowe Mikołajki będą one w poniedziałek ja wylosowałam mojego kolegę.
Zawsze mam problem z kupowaniem prezentów chłopakom z klasy . Kupiłam mu perfumy
adidasa za 20 zł i do tego dorzucę słodycze , które osobiście uwielbiam .












8 komentarzy:

  1. świetne leginsy :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zimę z pewnością się takie rękawiczki przydadzą :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Pozdrowionka !

      Usuń
  3. Rękawiczki są cudowne :).
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dobrze a podasz link do swojego bloga ? :)

      Usuń
  4. ciekawy blog :) Dopiero zaczynam,pomożesz mi?obserwacja za obserwacje? Pozdrawiam x http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram sie pisać jak najlepiej :) Ja już obserwuję i liczę na to samo ♥

      Usuń
  5. very cute post. I love the pants they are so cute :)
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń